Close

Nagroda za przejście przez bramę 12 etapu =

0 0 0 0 7 3 , 3 2

Reguły gry 12 Mieczy

Witamy w grze 12 mieczy

Chcielibyśmy przedstawić państwu grę, w którą można sprawdzić swoje możliwości taktyczne i zręcznościowe w rywalizacji z innymi graczami o nagrodę pieniężną.

W sytuacji gdy emocje wzrastają z etapu na etap, wraz sumą nagrody, która zwiększa się, co widoczne jest na liczniku w prawej górnej części ekranu.

Gra 12 mieczy nie jest grą Hazardową, zdobycie nagrody nie zależy od losu tylko od umiejętności i uporu gracza. Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych, którzy lubią przygody i adrenalinę! Gra wymaga logicznego myślenia, zręczności i dobrej strategii.

Trzeba pokonać przeciwników na polu walki lub zdobyć rekord w mini grze na jedną osobę. W każdym z etapów wykonać zadanie i zdobyć klucz do bramy, przejść przez bramę do następnego etapu by odnieść sukces i zdobyć główną nagrodę.

Życzymy państwu miłej zabawy , niezapomnianych wrażeń i oczywiście OGROMNEJ NAGRODY !!!

Gra bezpłatna

Gra bezpłatna jest przeznaczona dla graczy, którzy chcą sprawdzić swoje możliwości, poznać w praktyce zasady gry.

Wygrane pieniężne w grze można zdobyć tylko w płatnej wersji gry 12 Mieczy, w bezpłatnej grze nagrodą za przejście przez bramę w piątym etapie jest zdobycie punktów i zapisanie wyniku w rankingu zwycięzców bezpłatnej wersji gry 12 mieczy.

W bezpłatnej grze jest 5 etapów gry . W grze bezpłatnej gracz rozpoczyna grę z trzema punktami życia. W razie utraty punktów życia, gracz może uzupełnić punkty życia w zakładce „Moje Konto”, gdzie może wybrać ile chce otrzymać punktów życia za obejrzenie reklamy.

Gracze rywalizują ze sobą na polu walki. Rywalizacja dalej nazywana walką, to prosta gra logiczna lub zręcznościowa na dwie osoby.

Gracze w każdym etapie muszą wykonać zadanie, zadanie to prosta gra na jedną osobę. Gracz, gdy wykona ostatnie zadanie i przejdzie przez bramę do nagrody otrzymuje komunikat z gratulacjami i zdobytymi punktami, wynik zostaje zapisany na liście zwycięzców gry bezpłatnej.

Po odczytaniu komunikatu i naciśnięciu przycisku "OK" zostaje przeniesiony do karczmy w etapie 1, tracąc pozostałe zdobyte miecze, punkty życia zachowuje. Może rozpocząć od nowa treningową grę 12 mieczy w wersji bezpłatnej.

Gracze mają możliwość zdobycia punktów rankingowych grając w mini gry na jedną osobę. Za zdobycie rekordu gracz otrzymuje punkty rankingowe które są widoczne jako nagroda w danej mini grze. Oprócz punktów gracz otrzymuje jeden miecz który może wykorzystać do przejścia do następnego etapu gry 12 Mieczy, Gdy przejdzie bramę w 5 etapie zdobywa 20 punktów rankingowych i zostaje zapisany na liście zwycięzców od tej chwili bierze udział we wszystkich grach promocyjnych o nagrodę promocyjną w żetonach które może zamienić na PLN i wypłacić z gry lub zamienić na punkty życia w grze płatnej i kontynuować grę o nagrodę główną

W grze bezpłatnej jest przewidziana rywalizacja o promocyjną nagrodę pieniężną, której wysokość i termin ustala administrator.

Reguły Gry o nagrodę
Promocyjną w Grze Bezpłatnej

Każdy z graczy, który pierwszy raz przejdzie przez bramę w etapie piątym gry bezpłatnej zostaje zapisany na liście zwycięzców gry bezpłatnej i pozostaje na niej dopóki posiada konto w grze. Zdobyte punkty są podliczone i zapisane. Punkty zdobyte przed i w czasie promocji sumują się.

Gracz może wielokrotnie ukończyć grę, wykonać zadanie i przejść przez bramę w etapie piątym, wszystkie zdobyte punkty są dopisywane do momentu zakończenia promocji. Z chwilą ustalenia nagrody promocyjnej przez administratora, wszyscy gracze zapisani na liście zwycięzców gry bezpłatnej biorą udział w rywalizacji o nagrodę promocyjną.

Żeby wygrać nagrodę w grze promocyjnej trzeba spełnić dwa warunki:


  1. Być zapisanym na liście zwycięzców gry bezpłatnej.
  2. Mieć największą ilość punktów zdobytych w grze bezpłatnej.

Gracz, który przeszedł raz przez bramę w piątym etapie i został zapisany na liście zwycięzców, żeby brać udział w kolejnych grach promocyjnych nie musi ponownie przechodzić przez bramę w piątym etapie.

Gracz, może zdobyć punkty z walki, zdobycia rekordu w mini grze lub wysyłania zaproszeń oraz w mini grach na jedną osobę gdy Gracz zdobędzie swój indywidualny rekord w danej grze.

Gracz, który jeszcze nie przeszedł przez bramę w piątym etapie i nie jest zapisany na liście zwycięzców nie bierze udziału w grze promocyjnej punkty, które zdobył są zapisywane i widoczne w zakładce „MOJE KONTO”.

Po upływie określonego czasu przeznaczonego na rozegranie gry promocyjnej gracz, który w tym momencie jest zapisany pierwszy na liście zwycięzców i będzie miał największą ilość punktów wygrywa nagrodę promocyjną. W razie zdobycia tej samej liczby punktów przez dwóch lub więcej graczy, nagroda jest podzielona na równe części i przekazana zwycięzcom.

Po zakończonej rozgrywce PROMOCYJNEJ wszystkim graczom zapisanym na liście zwycięzców gry bezpłatnej zebrane punkty są wyzerowane. Zdobywanie punktów na liście zwycięzców rozpoczyna się od początku.

Gracze, którzy jeszcze nie przeszli bramy w piątym etapie gry bezpłatnej i nie są zapisani na liście zwycięzców zachowują zebrane punkty, które są widoczne w zakładce Moje konto.

Z chwilą zapisania się na liście zwycięzców wszystkie zebrane punkty są widoczne na tej liście i od tej chwili biorą udział w grze promocyjnej, która już trwa lub będzie ogłoszona w innym czasie.

W dowolnym czasie Administrator może ustalić nową nagrodę promocyjną.



PODSUMOWANIE

  1. Gra o nagrodę promocyjną polega na rywalizacji graczy w zdobywaniu punktów.
  2. Kto zdobędzie największą ilość punktów w określonym czasie WYGRYWA i otrzyma ustaloną sumę żetonów, suma żetonów do zdobycia widoczną jest w karczmie gry bezpłatnej w ogłoszeniu promocyjnym.
  3. W razie remisu nagroda jest podzielona na tych graczy, którzy mają największą liczbę punktów i są na pierwszym miejscu listy zwycięzców gry bezpłatnej.
  4. Czas do ukończenia promocyjnej gry jest ograniczony, w tym czasie gracz może wielokrotnie zagrać w bezpłatną wersje gry 12 mieczy i zdobyć punkty, wszystkie punkty zdobyte przed rozpoczęciem się promocji i te zdobyte w trakcie gry promocyjnej sumują się.
  5. Wygrane żetony gracz może:
    • Wypłacić - żetony zostaną zamienione na PLN i przekazane na konto lub adres gracza, po uzupełnieniu danych.
    • Gracz może zdobyte żetony, przeznaczyć na grę płatną zamieniając je na punkty życia i zagrać o główną nagrodę w płatnej Grze 12 Mieczy.
  6. Gra ma określony czas, data zakończenia gry promocyjnej z godziną jest podana w ogłoszeniu promocyjnym, widocznym na czas promocji w karczmie we wszystkich etapach gry bezpłatnej.
  7. Po zakończonej grze promocyjnej punkty na liście zwycięzców są wyzerowane.
  8. Wyzerowanie punktów na liście zwycięzców gry bezpłatnej polega na tym, że po zakończonej grze promocyjnej na wszystkich licznikach graczy na tej liście jest zero punktów. Zbieranie punktów rozpoczyna się od początku.
  9. Każdy z graczy, który wygrał nagrodę promocyjną otrzymuje gwiazdkę z liczbą która określa ile razy zdobył taką nagrodę, te wyniki nie zerują się i są zapisane w zakładce „Zwycięzcy”. Kolejność na liście zwycięzców uzależniona jest od ilości zdobytych punktów, ilość wygranych nagród promocyjnych nie ma wpływu na zajmowane miejsce na liście.
  10. Punktacja w grze bezpłatnej:
    • Wygrana walka +1 punkt (punkty są dopisane tylko raz w danej grze promocyjnej, maksymalnie w ten sposób można zdobyć 30 punktów )
    • Przegrana walka minus -1 punkt.
    • Wysłanie zaproszenia nowemu graczowi z zakładki „wyślij zaproszenie” w chwili gdy gracz zarejestruje się w grze 12 mieczy dopisane zostanie 50 punktów (punkty są dopisane tylko raz w danej grze promocyjnej).
    • Punkty zdobyte w mini grach każda mini gra ma ustaloną ilość punktów za zdobycie rekordu.
    • Można zdobyć wiele rekordów wszystkie są dopisane do ilości punktów i biorą udział w grze promocyjnej gdy gracz jest zapisany na liście zwycięzców.
    • Za przejście przez bramę w 5 etapie 20 punktów. Gracz może przejść przez bramę w piątym etapie wiele razy, wszystkie zdobyte punkty są dopisane do ilości punktów i biorą udział w grze promocyjnej gdy gracz jest zapisany na liście zwycięzców.
  11. Po zakończonej rozgrywce o nagrodę promocyjną, następna nagroda może być ustalona przez Administratora w dowolnej chwili i w dowolnej wysokości czas na rozegranie gry promocyjnej ustala administrator.

NIEUSTAJĄCEGO PASMA SUKCESÓW
W GRZE 12 MIECZY
ORAZ DOBREJ ZABAWY
ŻYCZY ZESPÓŁ PORTAL-NET

Płatna Gra 12 Mieczy

Gra 12 mieczy do gra online w czasie rzeczywistym, gdzie gracze którzy ukończyli 18 lat i są zarejestrowani w grze, mogą rywalizować ze sobą o główną nagrodę lub o nagrody w mini grach których wysokość jest różna dla każdej gry oraz w kolejnych etapach gry 12 mieczy. Rywalizacja dalej nazywana walką to prosta gra logiczna lub zręcznościowa na dwie osoby, Gracz żeby rozpocząć grę musi posiadać przynajmniej jeden punkt życia na swoim koncie.

W zakładce „Moje Konto” Gracz może dokonać zakupu Punktów życia w dowolnej ilości. Raz zakupione punkty życia nie podlegają zwrotowi i muszą być spożytkowane w grze, w razie likwidacji konta w grze, pozostałe punkty życia przepadają.

W płatnej wersji gry 12 Mieczy, jest 12 etapów, w każdym etapie jest jedno zadanie do wykonania, zadanie to prosta gra na jedną osobę. Po wykonaniu zadania gracz posiada klucz do bramy następnego etapu. W dowolnym momencie może wejść na pole walki wcisnąć przycisk "Rozpocznij Przejście do etapu..."

Gdy jest to 12 etap, gdy upłynie czas oczekiwania na przejście do nagrody, gracz zdobywa główną nagrodę, której wysokość w danej chwili jest wyświetlona na liczniku w prawym górnym rogu ekranu.

Zdobyte żetony są dopisane na koncie gracza. Komunikat o wygranej jest wyświetlany w karczmie we wszystkich 12 etapach, wszyscy gracze będący w tym momencie w karczmie widzą komunikat o wygranej, która została zdobyta. Gracz który zdobył główną nagrodę, przeniesiony zostaje do pierwszego etapu gry i może walczyć o następną nagrodę.

Umowną walutą w grze są żetony, których wartość się równa 1 Żeton = 1 PLN lub 1 Żeton = 1 Punkt życia. Żetony są wymienialne na PLN. Główna nagroda to suma żetonów, którą można w każdej chwili wymienić na prawdziwe pieniądze i przelać na swoje konto bankowe lub wymienić je na punkty życia.

Po zdobyciu nagrody pieniężnej gracz przeniesiony zostanie do karczmy w etapie pierwszym jak posiadał miecze, traci je, punkty życia zachowuje. Kwota wygranej wraz z datą jest zapisana pod jego loginem w zakładce "Zwycięzcy gry płatnej".

Walkę o następną nagrodę rozpoczyna od początku. Następna nagroda to 50 procent nagrody, która została zdobyta. Suma nagrody rośnie w momencie gdy gracz zakupi punkt życia. Wysokość nagrody może być bardzo wysoka lub niska ale zawsze jest o co grać.

Życzymy państwu miłej zabawy, niezapomnianych wrażeń i oczywiście OGROMNEJ NAGRODY.

MINI GRY

Mini gra to gra logiczna lub zręcznościowa na jedną osobę w której trzeba zdobyć ustaloną ilość punktów które dalej są nazwane rekordem. Rekord do zdobycia każda gra ma ustalony indywidualnie, Tak jak ilość szans na zdobycie rekordu Np. rekord 10 ; szans 1 oznacza że gracz ma jedną szanse na zdobycie 10 punktów w mini grze jak zdobędzie 10 punktów wygrywa sumę żetonów która w danej chwili jest na liczniku mini gry. Otrzymuje również 1 miecz. Miecz może wykorzystać do przejścia przez bramę do następnego etapu co daje mu możliwość zdobycia głównej nagrody w grze 12 mieczy

Gracz który nie zdobędzie rekordu i wykorzysta wszystkie szanse dla danej min gry przegrywa traci jeden punkt życia.Żeby rozpocząć grę w dowolną mini grę wymagany jest przynajmniej jeden punkt życia. W grze płatnej jako wygraną gracz otrzymuje żetony a w grze bezpłatnej otrzymuje punkty rankingowe które mogą brać udział w grze promocyjnej gdy gracz jest na liście zwycięzców (patrz reguły gry promocyjnej)

Wysokość rekordu w mini grach który gracz musi pokonać by otrzymać nagrodę ustala administrator ilość szans oraz ilość punktów rankingowych też ustala administrator , administrator może zmienić te parametry w czasie przerwy technicznej bez powiadamianie grających.

Wysokość wygranych w mini grach w grze płatnej zależą od ilości wygranych i od ilości przegranych mini grach ..

Opłaty w grze 12 Mieczy

Gracze z Polski mogą kupić punkty życia na pięć sposobów:

  1. Płacąc przelewem za pośrednictwem Przelewy 24: 1 punkt życia = 1PLN.
    (Jest to szybki przelew po dokonaniu płatności punkty życia w tej samej chwili są dopisane do konta gracza w grze).
  2. Płacąc SMS: 1 punkt życia = 1PLN + (23%VAT) = 1,23PLN.
    (Jest to szybki przelew po dokonaniu płatności punkty życia w tej samej chwili są dopisane do konta gracza w grze).
  3. Płacąc Kartą płatniczą za pośrednictwem PayPal: 1 punkt życia = 1 PLN.
    (Jest to szybki przelew po dokonaniu płatności punkty życia w tej samej chwili są dopisane do konta gracza w grze).
  4. Dokonać zwykłego przelewu bankowego: 1 punkt życia = 1 PLN
    Na podane konto przez administratora:
    PORTAL-NET SP. Z O.O.
    ul. Polna 3 Samborowo
    14.100 Ostróda
    Nr konta bankowego: 73 1160 2202 0000 0003 0841 4773
    (Punkty życia są dopisane po za księgowaniu przelewu czas realizacji od 1-7 dni roboczych).
  5. Wymieniając zdobyte żetony w grze na punkty życia: 1 punkt życia = 1 żeton.

Gracze z Innych Państw mogą kupić Punkty życia na cztery sposoby:

  1. Płacąc Przelewem za pośrednictwem PayPal: 1 punkt życia = 1 PLN (Jest to szybki przelew po dokonaniu płatności punkty życia w tej samej chwili są dopisane do konta gracza w grze).
  2. Dokonać zwykłego przelewu bankowego: 1 punkt życia = 1 PLN Na podane konto przez administratora:
    PORTAL-NET SP. Z O.O.
    ul. Polna 3 Samborowo
    14.100 Ostróda
    SWIFT: BIGBPLPW
    IBAN: PL73 1160 2202 0000 0003 0841 4773
    (Punkty życia są dopisane po za księgowaniu przelewu czas realizacji od 1-7 dni roboczych)
  3. Płacąc Kartą płatniczą za pośrednictwem PayPal: 1 punkt życia = 1 PLN.
    (Jest to szybki przelew po dokonaniu płatności punkty życia w tej samej chwili są dopisane do konta gracza w grze).
  4. Wymieniając zdobyte żetony w grze na punkty życia: 1 punkt życia = 1 żeton.

Wypłata żetonów z gry 12 mieczy

Gracz, który wygrał żetony w grze płatnej lub promocyjnej po uzupełnieniu danych potrzebnych do przelewu, lub przekazu pocztowego w dowolnej chwili może ustalić sumę, którą chcę wypłacić z gry i zlecić wypłatę wygranych żetonów.

Administrator po weryfikacji danych i potwierdzeniu danych drogą e-mail z osobą, która zleciła wypłatę żetonów, zamieni jeden do jednego żetony na PLN i dokona przelewu na wskazane konto lub prześle przekazem pocztowym.

Suma ta będzie pomniejszona o koszt przekazu pocztowego lub przelewu bankowego, termin realizacji wypłaty od potwierdzenia danych to siedem dni roboczych. Należny podatek od wygranych będzie naliczony i odjęty od sumy zleconej wypłaty podatek ten zostanie przesłany do US przez administratora gry „12 Mieczy” według obowiązujących przepisów podatkowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Opis zakładek w grze 12 mieczy:

Strona Główna

W tej zakładce gracz ma dostęp do zakładek wypisanych poniżej, oraz może przejść do karczmy gry płatnej lub do karczmy gry bezpłatnej. W prawym górnym rogu ekranu jest widoczny licznik z sumą żetonów do zdobycia w danej chwili.
Gracz może dokonać zmiany tłumaczenia na inny język napisów w grze 12 mieczy naciskając na ikonę z flagą. Żeby wyłączyć lub włączyć dźwięk w grze gracz musi nacisnąć na ikonę z głośnikiem.

Twoje Konto

Gracz może wykonać akcje :

  • Gracz może wybrać grę w którą chce grać płatną lub bezpłatną.
  • Przejść do karczmy (naciskając przycisk „Powrót do karczmy”).
  • Kupić punkty życia.
  • Zamienić żetony na punkty życia. (żeby grać w grę płatną).
  • Dokonać wypłaty zamieniając dowolną ilość posiadanych żetonów na PLN i wypłacić z gry przekazem pocztowym lub na swoje konto bankowe.
  • Obejrzeć reklamę za punkty życia. (żeby grać w grę bezpłatną).
  • Zmienić ustawienia powiadomień dźwiękowych.
  • Wysłać zaproszenie do gry znajomemu.
  • Wstawić zdjęcie awatara.

Karczma

Karczma to miejsce gdzie gracz może wykonać akcje:

  • Zobaczyć sumę żetonów, która na daną chwilę jest do zdobycia i wyświetlona jest w prawej górnej części ekranu. Na liczniku z sumą wygranej do zdobycia.
  • Podejrzeć inne etapy gry.
  • Napisać wiadomość do innych graczy znajdujących się w karczmie w tym samym etapie gry.
  • Wybrać grę, w którą po wejściu na pole walki będzie toczona walka w razie jak inny gracz zaatakuje.
  • Wejść na Pole walki.
  • Przejść do zakładki Twoje Konto.
  • Sprawdzić informacje o graczach w karczmie.
  • Zaatakować innego gracza.

Reguły Gry

  • Opis reguł gry płatnej.
  • Opis reguł gry bezpłatnej.
  • Opis zasad wszystkich gier pomocniczych.

Regulamin

  • Opis obowiązującego regulaminu wszystkich zarejestrowanych graczy w Grze 12 Mieczy.

Zwycięzcy

W tej zakładce są zapisani gracze, którzy wygrali w grze płatnej lub bezpłatnej wraz z ich wynikami w grze.

Kontakt

W tej zakładce gracz może skontaktować się z administratorem gry 12 Mieczy pisząc E-mail.


Forum

W tej zakładce gracz może pisać z wszystkimi graczami.



Wyślij zaproszenie

W tej zakładce gracz może wysłać e-mail lub skopiować link gry 12 miecz.


Opis występujących pojęć w grze 12 Mieczy:

Żetony

Żetony to umowna waluta, którą posługujemy się w grze wartość jednego żetonu przy wypłacie przeliczana jest 1 żeton = 1 PLN. W zakładce moje konto ( gra płatna ) żetony można zamienić na punkty życia 1 Żeton = 1 Punkt Życia. Raz wymienione punkty życia nie podlegają zwrotowi.

Żetony można zdobyć na 3 sposoby:

  • Zdobywając nagrodę w grze Płatnej.
  • Zdobywając nagrodę w dowolnej mini grze.
  • Zdobywając nagrodę promocyjną w grze bezpłatnej.

Gracz w dowolnej chwili po uzupełnieniu danych potrzebnych do wykonania przelewu może zlecić administratorowi wypłatę żetonów na wskazane konto lub adres.

Administrator po potwierdzeniu przez gracza drogą e-mail danych do przelewu lub przekazu pocztowego oraz sumy po przeliczeniu na PLN dokona przelewu bankowego, czas na dokonanie transakcji do siedmiu dni roboczych o statusie operacji gracz poinformowany zostanie drogą e-mail .

Gracz może zlecić wypłatę przekazem pocztowym w tym wypadku koszt przekazu będzie odjęty od kwoty wypłacanej przez Gracza. Czas realizacji wypłaty przekazem pocztowym do siedmiu dni roboczych.

Transakcja zlecona w grze będzie realizowana dopiero wtedy gdy gracz potwierdzi drogą e-mail dane do wykonania przelewu lub do wysłania przekazu pocztowego.


OPŁATY PODATKOWO SKARBOWE OD WYGRANYCH WEDŁUG PRAWA RP.


Punkty Życia

  • Punkty życia są potrzebne żeby rozpocząć i kontynuować grę.
  • Gracz żeby wziąć udział w grze płatnej lub bezpłatnej musi posiadać przynajmniej 1 punkt życia.
  • Punkty życia kupuje w zakładce Moje konto(Gra Płatna).
  • W grze bezpłatnej punkty życia gracz otrzymuje za obejrzenie reklamy, po obejrzeniu reklamy otrzymuje od 1-3 punktów życia w zależności jak długą reklamę wybrał do obejrzenia.
  • W grze bezpłatnej można mieć maksymalnie 3 punkty życia.
  • W grze płatnej gracz może kupić dowolną ilość punktów życia.
  • Gracz, który przegra walkę z innym graczem traci jeden punkt życia.
  • Gracz który przegra grając w mini grę traci jeden punkt życia.
  • Gracz, który przegra walkę z innym graczem traci jeden punkt życia .to jedyna możliwość utraty punktu życia w grze 12 mieczy.
  • Koszt punktu życia zależy od wybranej formy płatności(Patrz Opłaty w grze 12 Mieczy).

Raz kupionych Punktów życia gracz nie może zamienić na PLN i wypłacić z gry, kupione punkty życia muszą być spożytkowane w grze, w razie likwidacji konta pozostałe punkty życia przepadają.







Miecze

  • Gracz, który wygra walkę lub zdobędzie rekord w Mini Grze otrzymuje jeden punkt, który dalej nazywany jest mieczem.
  • Miecz gracz może zdobyć lub stracić tylko w walce z innym graczem.
  • Miecze są potrzebne by gracz mógł przystąpić do wykonania zadania i są odpisane od ilości posiadanych mieczy przez gracza w chwili ukończenia zadania i otrzymania komunikatu o sukcesie lub porażce.
  • W każdym kolejnym etapie liczba potrzebnych mieczy do wykonania zadania zwiększa się o jeden.
  • Gracz może posiadać maksymalnie 12 mieczy gdy wygra następną walkę lub zdobedzie rekord w Mini Grze i posiada maksymalną ilość mieczy następny miecz nie zostanie mu dopisany.
  • Gracz, który przegra walkę traci jeden miecz to jedyna możliwość utraty miecza.
  • Liczba posiadanych mieczy widoczna jest w prawym górnym rogu przy awatarze gracza.

Pole walki

Na pole walki gracz może się dostać tylko z karczmy naciskając przycisk „Pole walki”. Przycisk jest dostępny w sytuacji, gdy gracz posiada przynajmniej jeden punkt życia, a na polu walki nie ma gracza gotowego do walki.

W sytuacji gdy na polu walki jest inny gracz przycisk „Pole walki„ zamienia się na przycisk z napisem „Atak”.

Pole walki to miejsce gdzie, gracz może wykonać cztery czynności ;

  • Czekać na przeciwnika.
  • Wykonać zadanie jak posiada odpowiednią liczbę mieczy.
  • Rozpocząć przejście do następnego etapu, gdy posiada klucz do bramy, który otrzymuje gdy wykona zadanie.
  • Powrót do karczmy.

Będąc na polu walki, gracz w każdej chwili może być zaatakowany przez graczy z karczmy tego samego etapu gry, niezależnie jaką z trzech czynności wykonuje .

Gracz ma możliwość powrócić do karczmy naciskając przycisk „Powrót do Karczmy.



ATAK

Gracze mogą atakować innego gracza tylko z karczmy przez naciśnięcie przycisku „ATAK”. Po naciśnięciu przycisku Atak dochodzi do rozpoczęcia gry którą wybrał atakowany gracz i w tym momencie ich walka jest przeniesiona do pasków walki. Gracze w karczmie idzą komunikat że na polu walki niema gracza gotowego do walki.

Przycisk „ATAK” jest dostępny tylko gdy na polu walki jest inny gracz.


Gracz, który pierwszy naciśnie przycisk Atak ten będzie walczył z graczem który jest na polu walki.


Atak jest możliwy na innego gracza w sytuacji:

  • A) Gdy gracz wszedł na pole walki i czeka na przeciwnika.
  • B) Gdy gracz wszedł na pole walki i wykonuje zadanie.
  • C) Gdy gracz wszedł na pole walki i podjął próbę przejścia do następnego etapu.

W sytuacji „B” i „C” na atak jest limit czasu w którym gracz może zaatakować gracza na polu walki udaremniając jego zamiary.


Komunikat o tych trzech zdarzeniach widoczny jest dla wszystkich graczy będących w karczmie tego etapu .

Trzy szanse

Trzy szanse są to punkty, które gracz otrzymuje z chwilą przejścia do innego etapu nie zależnie czy do etapu wyższego rzędu czy niższego rzędu.


Po każdej przegranej walce traci jeden punkt nazywany szansą .po przegranej trzeciej walce zostaje przeniesiony do etapu o poziom niżej gdzie otrzymuje trzy nowe szanse. Punkty te widoczne są przy jego punktach życia oznaczone małymi Złotymi Gwiazdkami. W Pierwszym etapie gry 12 Mieczy graczowi po przegranej walce odjęta zostaje jedna szansa .


Po utracie trzeciej szansy gracz otrzymuje nowe trzy szanse jak posiada klucz to w tym momencie traci go. Musi jeszcze raz wykonać zadanie w etapie pierwszym żeby otrzymać klucz.

Walka

Walka to rozgrywka dwóch graczy w prostą grę logiczną lub zręcznościową, którą można wybrać przed wejściem na pole walki

Gracze w karczmie widzą wybraną grę, przez gracza znajdującego się na polu walki. Mogą nacisnąć info i zapoznać się z regułami tej gry.

Gdy zdecydują się na atak będą walczyć w tą grę. Gdy ją wygrają zdobędą jeden miecz.

Gdy ją przegrają stracą:

  • Jeden punkt życia
  • Stracą jeden miecz (jak go posiadają)
  • Stracą jedną z trzech szans.
  • Jak jest to trzecia przegrana walka w tym etapie straci też klucz do bramy gdy go wcześniej zdobył.

Po każdej walce gracze przeniesieni zostają do karczmy, gracz, który przegrał walkę trzeci raz w danym etapie i utracił trzecią szanse zostaje przeniesiony do karczmy o poziom niżej. Ta reguła nie obowiązuje w pierwszym etapie.

W pierwszym etapie gracz, który przegra ostatnią trzecią szanse traci:

  • Jeden punkt życia.
  • Jeden miecz gdy go posiadał.
  • Traci też klucz do bramy jak go wcześniej zdobył.
  • Przeniesiony zostaje do karczmy pierwszego etapu i otrzymuje nowe trzy szanse.

W razie remisu gracze nie tracą ani nie zyskują nic, wracają do karczmy w tym samym etapie gry. W czasie gdy jeden z graczy opuści grę w czasie walki i nie wróci w określonym czasie zostaje potraktowany jak by przegrał walkę. Gdy zdąży wrócić do gry w ustalonym czasie walka jest kontynuowana.

Wygrana walka

Za wygraną walkę gracz otrzymuje jeden miecz. Po odczytaniu komunikatu z wynikiem walki i naciśnięciu przycisku „OK.” przeniesiony jest do karczmy w tym samym etapie gry, nie traci nic.

Przegrana walka

Gracz który przegra walkę traci:

  • Jeden Punkt życia.
  • Jeden miecz gdy go posiadał.
  • Jedną z trzech szans .
  • Gdy przegra trzeci raz w danym etapie traci klucz do bramy gdy go posiadał.
  • Gdy przegra trzeci raz w danym etapie, przeniesiony zostaje do karczmy w etapie niższego rzędu(Utrata trzeciej szansy).
  • Gdy przegrał walkę w pierwszym etapie gry, przeniesiony zostaje do karczmy w tym samym etapie. Gdy straci trzecią szanse w pierwszym etapie a posiada klucz do bramy straci go i otrzyma nowe trzy szanse.

Paski Walki

Paski Walki to miejsce gdzie gracze walczą ze sobą w grę na dwie osoby. Paski walki są widoczne na polu walki u dołu ekranu, ilość pasków walki jest nie ograniczona i można obejrzeć ile walk się w tym momencie toczy, każda walcząca para graczy jest na nich widoczna.


Po rozstrzygnięciu walki gracze przeniesieni zostają do karczmy a pasek ich walki znika. W karczmie gracz może podejrzeć ile walk się toczy w każdym z etapów po naciśnięciu przycisku „Podejrzyj etapy”.



Podgląd etapów

W Karczmie gracze mają możliwość podejrzeć wszystkie etapy gry, przez na ciśnięcie przycisku „Podejrzyj etapy”.

Gracze mogą sprawdzić ile walk się toczy oraz kto z kim walczy, ilu graczy jest w danym etapie i kto wykonuje zadanie.

Wykonanie Zadania

Gracz, który jest w karczmie i posiada odpowiednią ilość mieczy, po wejściu na pole walki może przystąpić do wykonania zadania naciskając przycisk „Wykonaj zadanie w Etapie ...”. Ilość potrzebnych mieczy zależy od etapu gry, w pierwszym etapie gry żeby wykonać zadanie potrzebny jest jeden miecz z każdym etapem liczba potrzebnych mieczy wzrasta o jeden.

Gdy wykona zadanie miecze które musiał mieć by przystąpić do wykonania zadania są mu odjęte. Gdy wykona zadanie zdobywa klucz do bramy następnego etapu i dostaje komunikat o sukcesie , po naciśnięciu przycisku „OK.” przeniesiony zostaje do karczmy w tym samym etapie gry, w dowolnym czasie może wejść na Pole Walki i nacisnąć przycisk „Rozpocznij przejście do etapu.....”

Zadanie, to gra na jedną osobę, która polega na szukaniu klucza w labiryncie po znalezieniu klucza gracz musi odszukać wyjście i wyjść z labiryntu w limicie czasu który jest w każdym etapie taki sam .

Trudność wykonania zadania wzrasta z każdym etapem, w każdym etapie ilość kluczy do znalezienia wzrasta o jeden.

Wszyscy gracze znajdujący się w karczmie widzą komunikat o tym że gracz wykonuje zadanie i mogą go atakować przerywając mu wykonanie zadania. W sytuacji gdy, gracz któremu przerwano wykonanie zadania, wygra walkę zdobywa jeden miecz za wygraną walkę i może w dowolnej chwili wejść na pole walki i przystąpić do wykonania zadania, które wykonuje od początku.

W sytuacji gdy gracz, któremu przerwano wykonanie zadania i przegra walkę traci:

  • Jeden Punkt życia.
  • Jeden miecz gdy go posiadał.
  • Jedną z trzech szans.
  • Gdy przegra trzeci raz w danym etapie, przeniesiony zostaje do karczmy w etapie niższego rzędu(Utrata trzeciej szansy).
  • Gdy przegrał walkę w pierwszym etapie gry, przeniesiony zostaje do karczmy w tym samym etapie.

Gdy gracz nie wykona zadania dostaje komunikat o porażce i po naciśnięciu przycisku ”OK.” przeniesiony jest do karczmy w tym samym etapie gry. Miecze, które musiał mieć by przystąpić do wykonania zadania są mu odjęte od posiadanych mieczy.

Gdy zadanie wykonywane przez gracza zostanie przerwane z przyczyn zależnych lub niezależnych od gracza, przy kolejnym zalogowaniu będzie mógł ponownie przystąpić do wykonania zadania nie stracił nic.

Przejście do następnego Etapu

Za wykonanie zadania gracz otrzymuje klucz do bramy, który umożliwia przejście do następnego etapu gry.

Klucz do bramy, gracz w dowolnym momencie może wykorzystać ,wchodząc na pole walki i wciskając przycisk „ROZPOCZNIJ PRZEJŚCIE DO ETAPU .....”

Gracz w tym momencie widzi pasek czasu po upływie którego przeniesiony zostanie do etapu wyższego rzędu.

W tym momencie gracze w karczmie tego etapu widzą komunikat o tej próbie przejścia i mogą zaatakować, przerywając tą próbę przejścia .



Na atak jest limit czasu który jest wyświetlony wraz z komunikatem. Gdy w tym czasie nikt nie zaatakuje, gracz przechodzi do karczmy w etapie wyższego rzędu otrzymuje komunikat o sukcesie .

Gdy dojdzie w tym czasie do ataku przejście jest przerwane i dochodzi do walki. W sytuacji, gdy wygra walkę ,zdobywa jeden miecz nie traci klucza, może w dowolnym momencie, wejść na pole walki i rozpocząć następną próbę przejścia przez bramę do etapu wyższego rzędu .

Gdy przegra walkę traci:

  • Jeden Punkt życia.
  • Jeden miecz gdy go posiadał.
  • Jedną z trzech szans.
  • Gdy przegra trzeci raz w danym etapie traci klucz do bramy gdy go posiadał.
  • Gdy przegra trzeci raz w danym etapie , przeniesiony zostaje do karczmy w etapie niższego rzędu(Utrata trzeciej szansy).
  • Gdy przegrał walkę w pierwszym etapie gry, przeniesiony zostaje do karczmy w tym samym etapie. Gdy straci trzecią szanse w pierwszym etapie a posiada klucz do bramy straci go i otrzyma nowe trzy szanse.

Zdobycie Nagrody w 12 Mieczy

Gracz, który w dwunastym etapie zdobędzie klucz do bramy i przejdzie przez bramę zdobywa nagrodę w żetonach, której suma wyświetlona jest w tym momencie na liczniku w prawej górnej części ekranu. Gracz otrzyma Komunikat o sukcesie i ilości zdobytych żetonów, które zostały dopisane do jego konta.


W każdym etapie gry w karczmie gracze otrzymują komunikat o sukcesie gracza i wysokości wygranej którą zdobył.


Gracz który zdobył nagrodę po odczytaniu komunikatu z gratulacjami i naciśnięciu „OK.” przeniesiony zostaje do pierwszego etapu gry, gdy na koncie miał miecze traci je punkty życia zachowuje i może rozpocząć grę od początku, walcząc o następną nagrodę ,której wysokość w tym momencie to 50% sumy ostatnio wygranej nagrody. W momencie gdy została zdobyta nagroda inni gracze kontynuują grę, pozostając w tych samych etapach gry walcząc dalej o następną wygraną której suma wynosi 50% poprzedniej wygranej.

Nagrody w Mini Grze

Gracz który zdobędzie rekord w danej mini grze zdobywa nagrodę w żetonach która w chwili była do zdobycia na liczniku mini gry lub w punktach rankingowych gdy gra w grę bezpłatną .Gdy wyga nagrodę może rozpocząć grę od początku, walcząc o następną nagrodę ,której wysokość w tym momencie to 50% sumy ostatnio wygranej nagrody w grze płatnej .

W grze bezpłatnej jest niezmienna liczba punktów rankingowych do zdobycia w danym etapie wysokość tej nagrody nie zależy od wygranych czy przegranych mini gier .Wysokość tej wygranej ustala administrator w dowolnej wysokości .

Administrator nie może zmienić wysokości nagrody w grze bezpłatnej gdy gra promocyjna jest nie zakończona. Gdy nie ma ogłoszenia o grze promocyjnej administrator może zmienić wysokość nagród w mini grach w grze bezpłatnej. W grze płatnej administrator może zmienić nagrody w żetonach tylko w czasie przerwy technicznej nie może zmienić ich wysokości w trakcie gry




Reguły gier pomocniczych

  • Gra polegająca na zebraniu wszystkich kluczy i dojściu do końca labiryntu w wyznaczonym czasie.
  • Gra w kółko i krzyżyk. Plansza ma wielkość 3 x 3, do uzyskania linii potrzeba 3 znaków.
    Gra do 1 wygranej (max. 40 rund).
  • Gra w kółko i krzyżyk. Plansza ma wielkość 3 x 3, do uzyskania linii potrzeba 3 znaków.
    Gra do 3 wygranych (max. 40 rund).
  • Gra w kółko i krzyżyk. Plansza ma wielkość 20 x 20, do uzyskania linii potrzeba 5-ciu znaków.
    1 linia daje zwycięstwo.
  • Gra w kółko i krzyżyk. Plansza ma wielkość 20 x 20, do uzyskania linii potrzeba 5-ciu znaków.
    3 linie dają zwycięstwo.
  • Gra w kółko i krzyżyk. Plansza ma wielkość 20 x 20, do uzyskania linii potrzeba 5-ciu znaków.
    5 linii daje zwycięstwo.
  • Szachy. 15 minut na gracza. 2 minuty na ruch.
  • Szachy. 7 minut na gracza. 2 minuty na ruch.
  • Szachy. 3 minuty na gracza. 2 minuty na ruch.
  • Monster's UP! gra to gra na jednego gracza w której po naciśnięciu lewego przycisku myszy lub jakiegokolwiek przycisku na klawiaturze ,sympatyczny potworek podskakuje. Twoim zadaniem jest w odpowiednim czasie podskoczyć potworkiem tak by wskoczył na belkę , która pojawia się z lewej lub z prawej strony i gdy uderzy w potworka on ginie a ty tracisz jedną szanse. Po utracie wszystkich szans dla danej gry przegrywasz mini grę tracąc jeden Punkt Życia . Gdy uda ci się wskoczyć na belkę otrzymujesz jeden punkt, jak zdobędziesz tyle punktów ile wynosi rekord zdobywasz nagrodę , która jest obecnie na liczniku oraz jeden Miecz który możesz wykorzystać by przejść do wyższego etapu gry 12 Mieczy.
  • Monster's UP HD! gra to gra na jednego gracza w której po naciśnięciu lewego przycisku myszy lub jakiegokolwiek przycisku na klawiaturze ,sympatyczny potworek podskakuje. Twoim zadaniem jest w odpowiednim czasie podskoczyć potworkiem tak by wskoczył na belkę , która pojawia się z lewej lub z prawej strony i gdy uderzy w potworka on ginie a ty tracisz jedną szanse. Po utracie wszystkich szans dla danej gry przegrywasz mini grę tracąc jeden Punkt Życia . Gdy uda ci się wskoczyć na belkę otrzymujesz jeden punkt, jak zdobędziesz tyle punktów ile wynosi rekord zdobywasz nagrodę , która jest obecnie na liczniku oraz jeden Miecz który możesz wykorzystać by przejść do wyższego etapu gry 12 Mieczy.
  • Monster's UP XD! gra to gra na jednego gracza w której po naciśnięciu lewego przycisku myszy lub jakiegokolwiek przycisku na klawiaturze ,sympatyczny potworek podskakuje. Twoim zadaniem jest w odpowiednim czasie podskoczyć potworkiem tak by wskoczył na belkę , która pojawia się z lewej lub z prawej strony i gdy uderzy w potworka on ginie a ty tracisz jedną szanse. Po utracie wszystkich szans dla danej gry przegrywasz mini grę tracąc jeden Punkt Życia . Gdy uda ci się wskoczyć na belkę otrzymujesz jeden punkt, jak zdobędziesz tyle punktów ile wynosi rekord zdobywasz nagrodę , która jest obecnie na liczniku oraz jeden Miecz który możesz wykorzystać by przejść do wyższego etapu gry 12 Mieczy.
  • Zasady gry w tetrisa : na planszy podzielonej na kwadraty spadają figury składające się z czterech kwadracików i należy układać je na spodzie planszy tak by zakryć wszystkie pola w jednym rzędzie. Wtedy znika cały rząd kwadratów i uzyskujemy 1 punkt. Wraz z upływającym czasem klocki zaczynają spadać coraz szybciej. Gra tetris zakończy się jeżeli nie nadążymy układać bloków i podejdą one do samej góry. Sterowanie gry jest możliwe za pomocą myszki, lub z klawiatury bloki przesuwamy strzałkami prawo, lewo. aby przyspieszyć ich spadanie naciskamy strzałkę w dół. Aby rotować bloki by uzyskać inny ich układ wystarczy wcisnąć strzałkę do góry.
  • Gracz kieruje żółtą kulką – tytułowym Pac-Manem − poprzez labirynt pełen białych kulek. Warunkiem przejścia do następnego poziomu jest zjedzenie ich wszystkich. Ponadto należy unikać czterech duszków (różowego – Pinky, błękitnego – Inky, czerwonego – Blinky i pomarańczowego – Clyde), które poruszają się w pozornie losowych kierunkach po całej planszy. Trafienie na duszka oznacza utratę jednego życia. Na planszy są także 4 większe kulki, które na krótki czas odstraszają przeciwników i pozwalają na ich zjedzenie. Zjedzenie ducha oznacza dodatkowe punkty, a im więcej duchów zjemy za pomocą jednego "wzmacniacza" tym więcej punktów otrzymujemy. Ze zjedzonych duszków zostają same oczy, które wracają do domku w centrum planszy, gdzie się regenerują. Na ekranie znajduje się też specjalny tunel, który łączy dwa brzegi planszy (wchodząc z jednej strony wychodzimy z drugiej). Duchy również mogą korzystać z tunelu, lecz poruszają się w nim prawie dwukrotnie wolniej, co daje Pac-Manowi znaczną przewagę. Pomimo faktu, że każdy kolejny poziom rozgrywa się na identycznej planszy, poszczególne poziomy różnią się poziomem trudności. Zmieniać się mogą szybkość Pac-Mana i duchów, rodzaj bonusowego symbolu, taktyka wypuszczania duchów z ich domku czy długość trwania okresu "przerażenia" po zjedzeniu wzmacniacza.
  • Bubble Trouble Gra Bubble Trouble to gra zręcznościowa . W której trzeba trawić w kule , która odbija się od ścian bocznych i dolnej. Gdy któraś z kul dotknie do twojego wojownika on traci jeden z trzech punktów życia . Twoje zadanie to: Trafienie w kule gwiazdą rzuconą przez wojownika Ninja. W momencie gdy kula jest nad twoim wojownikiem nacisnąć spację lub lewy przycisk myszy w tym momencie twój wojownik rzuci gwiazdą (shuriken) , który leci pionowo do góry jak trafi w kulę ona rozbija się na dwie mniejsze. Rozbić kule można trzy razy do bardzo małej jak się trafi w małą kule ona znika . Gdy znikną wszystkie kule ,przechodzisz do następnego etapu Buble Trouble i zdobywasz dalej punkty aż do zdobycia swojego osobistego rekordu w tą grę, Po zdobyciu rekordu, wygrywasz aktualną sumę do wygrania . Za każde trafienie w kulę dostajesz jeden punkt .Ilość potrzebnych punktów żeby wygrać nagrodę jest wyświetlona powyżej licznika z nagrodą . Przesuwanie wojownika jest możliwe w prawo lub w lewo można to zrobić przy pomocy klawiatury strzałkami lub myszą przy przesuwaniu myszą trzeba pamiętać że kursor musi być w ramce gry dotyczy to również rzucania gwiazdką . Rzucenie następną gwiazdą jest możliwe , tylko wtedy jak wcześniej wyrzucona gwiazda zniknie . Życzymy miłej zabawy i dużych wygranych w grę Bubble Trouble
  • Rozgrywka polega na wypełnianiu pustej siatki (10×10 kwadratów) różnokolorowymi blokami figur zbudowanych z kwadratów. Kolory są nieistotne, ale bloki muszą do siebie pasować, aby wypełnić cały rząd lub kolumnę. Za każdym razem, kiedy zapełnisz linię ona znika, a Ty otrzymujesz punkty i wolne miejsce na ułożenie kolejnych trzech bloków. Im masz więcej miejsca tym większa szansa na punkty. Po zdobyciu swojego osobistego rekordu , który jest wyświetlony nad licznikiem z nagrodą . Gracz zdobywa nagrodę w grze bezpłatnej są to punkty rankingowe a w grze płatnej są to żetony które można wymienić na złotówki lub na punkty życia do gry płatnej. Życzymy miłej zabawy i dużych wygranych.
  • Dojedź jak najdalej i zbieraj punkty! Pamiętaj by dbać o paliwo!
  • Strzelaj kulkami o różnych kolorach naciskając lewy przycisk myszy dopasowując je kolorami , gdy ułożysz trzy lub więcej kulek tego samego koloru kulki znikną masz ograniczoną ilość czasu żeby pozbyć się wszystkich kulek ponieważ kulki których musisz się pozbyć przesuwają się w dość szybkim tępię , gdy kulki dojdą do końca drogi , a ty nie zdążysz ich się pozbyć , koniec gry. Gdy zdobędziesz ustalony rekord zdobywasz nagrodę .
  • Strzelaj jak do kaczek! Ale uwaga, oszczędź te pokojowo nastawione!
  • Mini Snooker
  • Gra w kręgle
  • Skeet - strzelaj do rzutek. Masz do zestrzelenia 25 glinianych rzutek w 16 rundach. W każdej rundzie po dwa strzały. Za idealne trafienie w środek rzutki można zdobyć maksymalnie 500 pkt. Powodzenia!
  • Gra w kryształki. Zamieniaj miejscami dwa kryształki tak, by wystąpiły trzy takie same w rzędzie lub kolumnie. Dodatkowe punkty dostaje się za ułożenie dłuższej linii niż trzy kryształki lub za stworzenie dwóch lub więcej linii w jednym ruchu. Pamiętaj jednak by robić to szybko. Czas ucieka! Każda ułożona linia oprócz punktów dodaje Ci trochę czasu. Powodzenia!

Wysokość Nagrody w grze 12 Mieczy

Wysokość nagrody, którą mogą zdobyć gracze wzrasta w momencie utraty punktów życia przez graczy niezależnie w którym etapie gry 12 Mieczy się znajdują. Gdy jeden z graczy zdobędzie nagrodę to suma następnej nagrody wynosi 50%.

Przykładowo gracz zdobył nagrodę 100 żetonów to na liczniku z nagrodą pojawi się 50 żetonów do wygrania, gdy gracze kupują punkty życia, to suma ta będzie wzrastać do momentu, aż któryś z graczy wykona zadanie w etapie 12 i zdobędzie nagrodę.

Wysokość nagrody zależy od ilości zakupionych punktów życia przez wszystkich graczy i od częstotliwości zdobytych nagród przez graczy.

Administrator może zmienić wysokość nagrody podczas przerwy technicznej bez powiadamiania grających.

Wysokość Nagrody w Mini Grach

Wysokość nagrody, którą mogą zdobyć gracze wzrasta w momencie utraty punktów życia przez graczy grających w daną Mini Grę . Gdy jeden z graczy zdobędzie nagrodę to suma następnej nagrody wynosi 50% . Każda Mini gra Ma niezależny licznik sumą nagrody za zdobycie rekordu .Przykładowo gracz zdobył nagrodę 10 żetonów to na liczniku z nagrodą pojawi się 5 żetonów do wygrania, gdy gracze tracą punkty życia, to suma ta będzie wzrastać do momentu, aż któryś z graczy zdobędzie rekord w danej Mini Grze i zdobędzie nagrodę . Wysokość nagrody zależy od ilości utraconych punktów życia przez wszystkich graczy grających w daną mini grę i od częstotliwości zdobytych nagród przez graczy. Administrator może zmienić wysokość nagrody podczas przerwy technicznej bez powiadamiania grających

Nagroda może być wysoka lub niska ale zawsze jest o co grać .



NIEUSTAJĄCEGO PASMA SUKCESÓW
W GRZE 12 MIECZY
ORAZ DOBREJ ZABAWY
ŻYCZY ZESPÓŁ PORTAL-NET

Sprawdź swoje możliwości!


Zarejestruj się
i wypróbuj bezpłatnie

Zmierz się z przeciwnikami!


Zarejestruj się
i zagraj o prawdziwe pieniądze!